Subject: FW: 11247 kergliiklustee liikluskorraldus km 1,07-4,06
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 09:11:30 +0300

Palun mulle reg

From: Andrei Grigorjev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 7, 2024 7:53 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: 11247 kergliiklustee liikluskorraldus km 1,07-4,06

Tere

Manuses on digiallkirjastatud korrigeeritud EP koos IKÕ plaanidega.
Soovime kooskõlastada projekti.

Kogu eelprojekt:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/4epkk3z1v8rbwij2fy2nj/h?rlkey=tsuaumwss41f
srplwbiiz56qy&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/4epkk3z1v8rbwij2fy2nj/h?rlkey=tsuaumwss41fs
rplwbiiz56qy&dl=0

Lugupidamisega

Andrei Grigorjev

Adetex OÜ

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 18 March 2024 15:54
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 11247 kergliiklustee liikluskorraldus km 1,07-4,06

Tere,

eelprojekti lõigul liikluskorraldajal märkusi ei ole.

Tervitades

Krista Einama

From: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 18, 2024 3:46 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11247 kergliiklustee liikluskorraldus km 1,07-4,06

Tere

Midagi kommenteerimist vajavat hetkel silma ei jäänud, mis hetkel peale
kantud tundub viisakas.

Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

Teelise 4, 10916 Tallinn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 15, 2024 8:27 AM
To: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11247 kergliiklustee liikluskorraldus km 1,07-4,06

Tere,

Palun kas saaksid Hannese asendajana vaadata üle kergliiiklustee
liikluskorralduse eelprojekti staadiumis: märgid, märgistus ja piirde
lahenduse ning margi.

Materjalid
<file://mts.local/dfs$/TRAM_projektipank/TTO_Projektid/5%20JJT%20ja%20valg
ustus/11247_0,41-4,06_Ääsmäe-Hageri_JJT/2024.03-Ehluba%20menetlus%20nr%204
19739%20km%201,07-4,06> Z:\TTO_Projektid\5 JJT ja
valgustus\11247_0,41-4,06_Ääsmäe-Hageri_JJT\2024.03-Ehluba menetlus nr
419739 km 1,07-4,06

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026